Här kan du läsa om våra fyra uppstartssteg. När vi fått ert förtroende lägger vi stor vikt vid att hitta precis rätt person utifrån behov och önskemål.
KontaktHör av dig till oss via chatt, telefon eller mejl. Vi besvarar eventuella frågor, tar reda på vilka behov som finns osv. För att kunna rekrytera en person som passar behöver vi lite information, ju mer desto bättre. Det kan exempelvis vara en kort beskrivning av intressen eller om det finns några begränsningar som vi bör ta hänsyn till.
Matchning påbörjas utifrån behov och specifika önskemål. Vi har lång erfarenhet från äldre-omsorgen och av professionella rekryteringsprocesser. Självklart har våra medarbetare genomgått intervjuer & bakgrundskontroll.
Ni träffar vår utvalda medarbetare för att säkerställa att det känns bra och för att prata igenom upplägg och aktiviteter framåt. Känns det inte klockrent? Då byter vi såklart.
De återkommande besöken kan börja. Som anhörig får du regelbunden återkoppling – vi skickar en uppskattad uppdatering efter varje besök.
Har du frågor kring tjänsten? Här kan du läsa svar på vanliga frågor som kan dyka upp.
Läs frågor och svarVill du prata direkt med Stunder? Du är alltid välkommen att höra av dig!
Kontakta Stunder