Kundansvarig sökes! Vill du bli vår nya kollega till vårt kontor i Umeå?

Vi söker en ny teammedlem, en person som älskar att ha kontakt med människor och som delar vår ambition att göra skillnad för äldre personer och deras anhöriga. En teammedlem som är första kontakten med våra kunder och medarbetare och som erbjuder bästa möjliga service och kundupplevelse.

För minskad ensamhet och ökad livskvalitet bland äldre

Stunder är ett tillskott till äldreomsorgen, något utöver hemtjänsten och äldreboendet. Vi möjliggör en mer aktiv och social vardag för äldre och våra kunder träffar alltid en och samma person vid varje besök.

Tillsammans gör de vad som faller dem in: sällskap vid promenader, ärenden, handling, aktiviteter som ger guldkant i tillvaron, eller bara samtalar över en kopp kaffe.

Vi på Stunder rekryterar och matchar rätt Stundare (medarbetare) till varje kund och har kunder över hela Sverige.

Arbetsuppgifter

Du arbetar med Stunders matchnings- och rekryteringsprocess – att hitta rätt personer till våra kunder samt överträffa förväntningarna kring tjänsten och hela upplevelsen. I jobbet ingår administration, kommunikation och service. Till din hjälp har du bland annat vår egenutvecklade teknikplattform som är framtagen för att underlätta arbetet och säkerställa att vi levererar god kvalitet.

Vem vi söker

Vi söker dig som inte är rädd för att kavla upp ärmarna, har erfarenhet från äldreomsorgen och en förståelse för våra kunders livssituation. Du har lätt att skapa relationer och trivs med varierande arbetsuppgifter. Du behöver inte ha någon högskoleexamen eller erfarenhet från rekrytering – vi söker dig med rätt personliga egenskaper, hjärtat på rätt ställe och viljan att växa in i rollen.

Eftersom vi är en liten verksamhet (som ska bli större!) behöver du vara initiativtagande och gilla när det händer saker. Du känner dig bekväm med att hantera kontakter via chatt, videosamtal, telefon och e-post samt tar ansvar för de administrativa delarna av ditt arbete.

Peppad men osäker på om du är tillräckligt erfaren för jobbet? Sök ändå!

Teamet

Du ingår i ett team som har lång erfarenhet både från äldreomsorgen och bemanning/rekrytering. Stunder är en avknoppad verksamhet som ingår i Aleva-koncernen med ca 300 anställda och verksamhet inom äldre- och handikappomsorgen. Genom innovation och värderingsstyrt arbete vill vi bygga framtidens äldreomsorg.

Arbetet sker vardagar, dagtid från vårt kontor på Björnvägen 17 i Umeå, men tjänsten erbjuder vi till kunder över hela Sverige.

Start och omfattning

Heltid med start enligt överenskommelse. Intervjuer sker löpande så sök redan idag.

Vid frågor, ring Caroline Libell 070-680 87 02.

Välkommen med din ansökan och CV senast 2025-10-27 till jobb@stunder.se

Ämnesrad: Kundansvarig

Läs om vår tjänst

Läs mer om Stunder och hur vi kan hjälpa äldre till en aktivare vardag med mindre ensamhet.

Läs om vår tjänst

Frågor och svar

Har du frågor kring tjänsten? Här kan du läsa svar på vanliga frågor som kan dyka upp.

Läs frågor och svar

Kontakta oss direkt

Vill du prata direkt med Stunder? Du är alltid välkommen att höra av dig!

Kontakta Stunder